2011年3月1日火曜日

いぇっ!

俺の板を目の前で・・・


昨日は朝、カメラマンの出雲さんを迎えに行きました。これから一緒に行動してくれます。

そして、エメリーの工場へ。俺の板を目の前で削ってくれました。おまけに自分でサインまでしました。


波はないです。明日から上がるみたいです。よっしゃー!


 Yesterday morning, we went to the airport to pick up Mr. Izumo.

He is a japanese photographer. He and we will move around together.

We went to EMERY's factory. Emery shaped my board in front of me. And I signed.

No wave today. But the waves will up tomorrow.