2011年2月8日火曜日

ちゃーっす

はまかい
足が。。。きにしなーい!
Photo FURU   のブログはここ



こんにちは。無事テストからも解放され、気ままな平日の休日ライフを楽しんでまーす。笑


で、こないだの日曜は海に行ってきました。波は腰くらいだけど、みんなと会えてよかったです。海に入った結果わからされました。耳チギレルかと思いました。笑


今日の夜から雪らしいじゃないですか??明日海いく予定なんですけど大丈夫なんですかね??ブーツ持ってこ...


Test is over. I hope I did OK.

I went to the beach last Sunday.

I met a lot of friends and I had a lot of fun.

But it was cold and had a pain in my ears.

It looks like we will have some snow tonight.

Can I go to the beach tomorrow? I will take my boots with me.