2011年1月29日土曜日

結果





Photo by YAMATO-SAN


ラウンド オブ32で負けちゃいました。もう1っコいきたかったです。17位ですね。でも海外の試合では一番勝ち上がれたし、サーフィンも良かったんでかなり自信つきました。

でなんとマネーラウンドまで行った人はみんなスカルキャンディーのヘットホンがもらえると言うかなり豪華な!!がっつりもらいました。

って感じで眠いんでこの辺で。


PS. YAMATOさん、たくさんの写真、そして応援ありがとうございました。Thank you for the photographs YAMATO san.

I did not make it to the Rnd of 32 and ended up with the ranking 17 th.

I wanted to win one more round.

But when it comes to the overseas games, I did better than before.

So Iam happy about it.


Wow!! I got a headphone( skullcandy) as a prize.

I'm sleepy.

Good night.